• Waar kunnen wij u mee helpen?

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd is 5–9 werkdagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Dit model bespaart aanzienlijk op opslag- en transportkosten, waardoor wij onze producten vaak scherper geprijsd kunnen aanbieden.

Er ontbreken producten in mijn bestelling. Hoe kan dat?

Omdat wij met meerdere leveranciers werken, kan het voorkomen dat producten apart worden verzonden. Ontbrekende artikelen ontvangt u doorgaans binnen 1–2 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?

Bent u niet tevreden met uw bestelling? Dan kunt u uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst omruilen of retourneren.

Voorwaarden:

  • Het product moet in originele staat zijn en labels moeten nog bevestigd zijn.

  • Het product mag geen gebruikssporen hebben.

Belangrijk:

  • Een retourzending moet altijd worden verzonden met track & trace.

  • De afzender blijft altijd verantwoordelijk voor de retourzending.

Zodra wij uw retour hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen wordt teruggestort.

Voor het starten van een retour: mail naar support@liorna.nl.

Waar kan ik mijn track & trace-code vinden?

Op de track & trace-pagina kunt u uw pakket volgen door uw e-mailadres en ordernummer in te vullen.

Mijn track & trace-code laat geen informatie zien. Hoe kan dat?

Track & trace-informatie is beschikbaar zodra uw pakket is aangekomen bij het verzend-/bezorgbedrijf. Soms kan het voorkomen dat er een vertraging is in het bijwerken van de status.

Contactgegevens van Liorna

E-mail: support@liorna.nl

Website: Liorna.nl

Contactformulier: Contact

Telefoon: +31 6 14225328

Bedrijf: Ying Moa 88 Capital Limited

Adres: No. 5, 17/F Strand 50, 50 Bonham Strand, Sheung Wan, Hong Kong, China

Bedrijfsnummer / KvK-nummer: 78955950